14 Kasım 2010 Pazar


Bazı insanlar vardır hayatınıza girerler ve günleri gelince çıkarlar ama bazıları vardır ki hayatınıza girmezler onlar zaten hep yanınızdadırlar hemde her karesinde....
İşte onlardan bitanesisin sen dostum sırdaşım kardeşim.Uzun yıllar oldu çocukluk genç kızlık lise yılları ve böyle uzayıp gideyen bir liste.Biliyorum birileri çıkıp gitsede sen hiç gitmiyceksin hayatımdan zamanı gelince yine kavga edicez (senin gibi inadla yoğrulmuş biriyle kavga etmemek ne mümkün)zamanı gelince yine zıtlaşıcaz ama yine dönüp dolaşıp yine dönücez tilki misali:)Seninle anıları biriktirmenin keyfi bi başka her konuyla ilgili yorum yaparken aaaa biz aybikemle bunu yaptık diye yorum katmak çok eğlenceli bazen düşünüyorum da nasıl da dolu ve eğlenceli yaşamışız aslında.Kimileri için basit ya da boş gelen o anılar bizim için öyle değerli ki bu genç yaşımızda biriktirdiğimiz birsürü anımız var bizim.Biliyorum hep yanımda olucaksın bir adım ötemde belki bime gelmiyorum diye kızıcaksın ama ertesi gün unutup tekrar çağırıcaksın:) akşam bize gel diyceksin gelemem diyicem kızıcaksın ama ertesi gün yine çağırıcaksın;)gördüğün gibi benden kopamıycaksın;))))yine biz gelmeden pembe pijamanı giyiceksin sırf apoya gitmemek için ama biz yicekmiyiz hayırrr tabiki ama yine sen apoya gelmiyceksin yine gelmiyceksin:( Bazen korkuyorum aslında hep yanımda sen mi olucaksın diyee;)
Bi gün olurda ayrı düşersek seni hep şöyle anıcam: Yorum yap Aslı,dinleeeeeeeee Aslı,bime gel Aslı,öfffff Aslı,iyi tamam gelmezsen gelme hıhh,uyuz Aslı,Angutyus Aslı,Aslıııııı akşam bize gel bak sana soğan kızartırım,akşam bize gel bak sana neler anlatıcam,gelmezsen anlatmam .................. gibi uzayan uzun bir listee
Canım benim seni çok seviyorum iyiki yanımdasınnnnnnn.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder